Maatregelen Coronavirus

De Renault organisatie neemt maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken.

Daarbij worden de ontwikkelingen rond het Coronavirus nauwlettend in de gaten gehouden en landelijke RIVM en GGD richtlijnen nadrukkelijk opgevolgd. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend hierbij op de eerste plaats.

UPDATE 18 MAART 2020

De maatregelen

Naast maatregelen op het gebied van hygiëne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken, die veel worden aangeraakt, zoals de deurklinken en het pinapparaat worden bovendien onderstaande maatregelen genomen:

  • Het tijdelijk niet meer schudden van handen.
  • Het houden van minimaal 1,5 meter afstand met gesprekspartners.
  • Het strikt opvolgen van alle protocollen omtrent handen wassen.
  • Het gebruik van zeep, desinfecterende middelen en papieren doeken voor eenmalig gebruik.
  • Medewerkers met (milde) klachten mogen niet werken of werken vanuit huis.
  • Het uitvoeren van extra schoonmaakrondes in de high-touch-gebieden.
  • Het niet meer aannemen van contant geld. Wij verzoeken klanten te betalen met een pinpas.
  • Klanten die hoesten of verkouden zijn, verzoeken wij om de afspraak te verzetten.

Bovenstaande maatregelen zijn voor ieders gezondheid. We gaan hier zeer serieus mee om en hopen dat iedereen medewerking verleent om deze maatregelen in acht te nemen.

U bent van harte welkom bij de Renault-Dealer indien u de afgelopen 14 dagen niet in een risico gebied bent geweest en/of contact hebt gehad met een besmette patiënt en geen luchtwegklachten, verhoging en/of koorts hebt.

Wij vragen u om:

–  alles wat aan de sleutel(kaart) hangt te verwijderen

–  de sleutel(kaart) te ontsmetten met de daarvoor beschikbare reinigingsdoekjes voordat je de sleutel(kaart) achterlaat op de balie.

Wij voorzien uw auto van een stuur-, pook-, en stoelbeschermer. Na onderhoud/schadeherstel en/of reparatie wordt uw auto ontdaan van alle beschermingsmaterialen en desinfecteren wij de sleutel en de gebieden die vaak aangeraakt worden.

Ja. Alle vervangend vervoer auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd, met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen en andere aanraakgebieden.

Onze haal- en brengservice is actief. Wij kunnen uw auto halen en brengen om fysiek contact te vermijden.

Auto’s die worden ingezet voor een proefrit worden voor en na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook, touchscreen en andere aanraakgebieden.

Onze medewerkers staan telefonisch en via de website voor u klaar. Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Ja, Renault Route Service is bereikbaar (0800-0303) en komt gewoon ter plaatse indien nodig. Uiteraard worden ook door deze medewerkers de RIVM richtlijnen gerespecteerd.

Ja, onze vestigingen zijn nog gewoon geopend en u blijft van harte welkom in onze werkplaatsen. Wel houden wij gepaste afstand en nemen extra voorzorgsmaatregelen. Indien een afspraak toch niet kan plaatsvinden nemen wij contact met u op om deze in overleg te verplaatsen.

Extra informatie

Wanneer de situatie daarom vraagt, worden onze maatregelen verder aangescherpt.

Wij blijven u dan ook informeren.

Andere vragen? Neem contact met ons op via email, social media of binnen openingstijden via telefoon.

Wij helpen u graag verder!